2024lambermont.reismee.nl

Dag 90. Nog 1 nachtje te gaan

De laatste dag voor we naar Bemmel rijden. Vannacht kregen we wat regen en dat bleef zo gedurende de dag. Dan weer een tijdje droog en dan weer een buitje regen. Maar de ergste buien zagen wij langs ons heen gaan en van de regen die viel, viel het meeste naast ons.

Na uitgebreid uitgeslapen te hebben zijn we na het ontbijt een paar boodschappen gaan halen. Tussen de middag, het was inmiddels 2 uur, hebben we uitgebreid geluncht. Om de 1,5 uur heb ik braaf mijn enkel zitten koelen. Inmiddels is er een afspraak gemaakt om bloed te laten prikken deze week en bij de podoloog langs te gaan. Maar die zei al: koelen, koelen, koelen, en zitten met t been omhoog. Dat gaat dus nog een dingetje worden als we thuis zijn.

Vanmiddag hebben we een paar spelletjes gedaan en verder zitten lezen. Herman is nog even de berg afgerend naar beneden naar de Lidl. En ook weer de berg opgeklommen. Dit alles in 20 minuten tijd. In die tussentijd zat ik mooi te wezen op bed met een ijspacking op de enkel. Het avondeten bestond uit sushi en morgenavond sluiten we de vakantie af met een etentje bij de wok.

Maar eerst nog 1 nachtje slapen in onze sleurhut.

Mien

Ja nog 1 nacht kamperen en dan naar het hotel in bemmel

Eva

Goede reis morgen!!

Alie

Wat een geluk dat je niet naar Bemmel hoeft te lopen!
En in Bemmel is vast wel personeel te vinden voor e.e.a.

Ans

Een mooie rit naar huis en heel even een stop maken bij de Meidoornstraat wat gaat de bouw snel.
Alvast welkom in Bemmel