2024lambermont.reismee.nl

Dag 89. Terug via Frankrijk

We begonnen met uitslapen. Hoewel ik om 7 uur wakker was hebben we het tot kwart voor 9 volgehouden. Daarna begon de trein te rijden: ontbijten, koffie voor onderweg, bedden optuigen voor de rit, tafel laten zakken en de zwaarste spullen achterin de caravan. Het zal rond 10 uur zijn geweest dat we vertrokken. We begonnen de dag met zachte regenbuitjes. Onderweg echter werden ze venijniger. En ja, wat in vredesnaam moesten al die mensen op de weg? Het is zondag! Druk! Uiteindelijk week Herman uit naar Frankrijk wat een gouden greep was. Dwars door Straatsburg en dwars door Saarbrücken reden we verder op zowaar rustige franse snelwegen. Uiteindelijk moesten we toch weer de grens over, maar de wegen daar waren rustig. Een paar keer zijn we onderweg gestopt, maar de kilometers die we morgen zouden rijden heeft Herman er vandaag bij genomen! Ofwel: we staan op ons ouwe stekkie in Gerolstein en spelen morgen de luiaard .

Op een van de stopplekken regende het gigantisch. De straat stond blank en ons eten en de koffiebekers lagen in de caravan. Ja natuurlijk hebben we parapluutjes en regencapes bij ons, dus die hadden we even kunnen pakken om droog van de auto naar de caravan te kunnen lopen....ware het niet dat al die spullen....in de caravan liggen!🤣

Enfin, we hebben inmiddels gegeten en voor morgen staat er uitslapen, boodschapjes halen(sushi), koffieleuten en n spelletje op het programma, want morgen ontkomen ook wij niet aan regen.

Inmiddels hebben we ook de korte box vervangen voor de lange box en een dik vest. Nog 1 dag en dan.......gaan we plannen maken voor onze volgende vakantie.

Eva

Goede reis morgen!!

Alie

Je ruikt de stal?

Mien

Ja morgen maar rustig aan en als jullie gaan rijden even kijken of jullie regen spulletjes in de auto zijn

Jeanne

Ik heb jullie verhalen met belangstelling en veel plezier gelezen. ‘k Zal het nog missen om even naar de Lambermontjes te kijken🤗
Behouden thuisreis!
Jeanne