2024lambermont.reismee.nl

Dag 86. Dag allemaal👋👋

Vandaag de laatste dag in Marzabotto. Er viel vanmorgen de nodige regen maar niet extreem. Na de dagelijkse klusjes gebruikte ik de tijd om alvast een peasmakers maaltijd voor zaterdag a s. te maken. Voor morgenavond had ik dat gisteren al geregeld en nu kunnen we de komende twee dagen, waarop we de langste ritten maken, ' s avonds zonder veel moeite een lekkere warme hap op tafel zetten.

Na het kook gebeuren kwam Dana en zijn we de toeristische route gereden naar het restaurant waar we eergisteren ook aten. Het eten was weer heerlijk. Ja, je moet even wachten, maar aangezien wij alle tijd hebben vinden we dat geen enkel probleem. En net als eergisteren viel ik bij terugkomst als een blok in slaap. Dat dutje deed me goed waarna we rond 5 uur naar het terras beneden zijn gehobbeld om daar gezellig rond een grote tafel te gaan zitten. Met n lekker glas Aperol, en nog een🙄, hielden we dat vol tot n uur of kwart over 7. Daarna afscheid genomen van iedereen en bij de caravan 'n boterham met een peasmaker salade gegeten .

De gekleurde lampjes zijn van de luifel gehaald door Herman en de auto heeft hij alvast naar boven gehaald. Makkelijk dat hij morgenochtend meteen al klaar staat. Vannacht zullen we de wolven voorlopig voor de laatste keer horen huilen. Morgen begint de terugreis naar Holland. Dag Cà le scope, dag Jasper en Iliara, dag Marzabotta, bij leven en welzijn tot volgend jaar.We hebben het heerlijk gehad hier.👋👋. Como, we komen er aan🚙

Eva

Goede reis morgen! Vreemd gevoel toch wel

Mien

Jullie hebben weer een gezellige dag gehad met lekker eten en leuke afsluiting van de camping een veilig reis morgen

Alie

Tussen de wielen …behouden vaart .

Marjan Witzel

Behouden vaart!