2024lambermont.reismee.nl

Dag 84. Uitbuiken

Vanmorgen scheen de zon weer volop. Na de dagelijkse klusjes zijn we in de auto gestapt en een eind gaan rijden. Toscane is zo mooi ook. Tussen de middag passeerden we een restaurant waar we besloten te gaan eten. Ongelooflijk. Voor dat bedrag krijg je in Nederland nergens eten! Ik had kalfsvlees met tonijnsaus vooraf, spaghetti carbonara, mascarpone als toetje. En veel dus! Eigenlijk had ik aan de spaghetti genoeg, maar het was zooooo lekker. Herman had grote tortelini met iets van vlees erin en kaas en een saus eroverheen . Wat t was weet ik niet maar hij heeft gesmuld. Als voorgerecht had hij carpaccio. Wel wat dik gesneden,maar dat is vermoed ik hier de wijze ook. Met een fles prikwater en een halve lr witte wijn waren we voor 57 euro klaar🤗. Tja, en toen wilden we natuurlijk uitbuiken......Op weg naar de camping even de Conad binnengestapt en toen snel naar de camping. Een heerlijk dutje en n half uur later besloten we naar het terras te gaan. Haakwerk mee, boeken mee, en jawel, de Hollanders zaten er weer en we hebben weer meegedacht met het kruiswoordraadsel.

Zo tegen 7 uur hebben we een boterham gegeten en even nog een paar kledingstukken in de was gedaan. Deze hangen nu hier binnen te drogen want........

Ineens was daar een enorme windvlaag! De hordeur werd naar binnen geduwd, en er was onweer. Geen regen. Gauw alles uit de wind gehaald en binnen gezet en nog even gekeken of er regen kwam( hagel, weet je wel, waar we die kussens voor gemaakt hebben voor op het dak). Nee! Geen regen. Dus de was uit de machine gehaald om kwart over 9 en toen.....begon het te regenen .....En nu zitten we binnen met een natte jurk op een hangertje in de caravan en een nat overhemd in de badkamer. De rest hangen we morgen buiten op. Want we gaan er gewoon van uit dat dit buitje een vergissing is en we morgen nog lekker een laatste dagje zon hebben.

Mien

Geniet nog maar van het mooie weer wij hebben regen en morgen wordt het 19 graden en dan gaan de temperatuur weer omhoog

Alie

Hoe elementair kan een goed leven zijn.