2024lambermont.reismee.nl

Dag 80. Zwaar leven

De komende 5-6 dagen worden hier weer hoog-zomer. Prachtig weer, temp van 34 C. Dus ja, waarom hier weggaan? Om in N-Italië regen te krijgen? Of in Frankrijk/Zwitserland of Duitsland? Nou nee. Dat gaan we niet doen. Dus hebben we besloten om op woensdag 4 september hier echtte vertrekken. Dan hopen we de eerste dag in Como aan te komen en de tweede dag door Zwitserland heen te rijden. Maar vandaag hebben we dus weer geweldig genoten van het heerlijke weer. Na de dagelijkse taakjes even vlug een paar boodschappen gedaan voor de lunch en het avondeten. Want nee, vandaag gaan we een keer niet uit eten, maar Marieke maakt lekker zelf eten. Dat is sowieso veel lekkerder dan de misser van gisteren.
De lunch was een bepaald Frans kaasje met ham omwikkeld en in de koekenpan gebakken. Gewoon met brood. Heerlijk.
Na de lunch heeft Herman eerst de caravan weer wat rechter gezet. Die helde iets en dat voel je toch wanneer je er in loopt. Lekker op het heetst van de dag, maar daarna zijn we meteen het zwembad ingedoken. Heerlijk afkoelen. Daarna onze dagelijkse zitting op het terras met een drankje. En weer in het zwembad. Wat een zwaar leven. 🤪🤪 En morgen nog zo’n dag. En overmorgen…..

Voor het avondeten hebben we een jongedame uitgenodigd die hier in haar uppie op de camping staat. Heel gezellig.

Het is hier ‘s avonds nog steeds heerlijk warm. We kunnen gewoon tot 23:00 buiten zitten zonder kleren. Overal om ons heen hoor je nachtkrekels. Een prachtig geluid dat bij een zwoele zomeravond hoort. De sterrenhemel is goed zichtbaar, ofschoon er natuurlijk op de camping overal lampen aan staan. Anders zou het schouwspel heel bijzonder zijn.

We blijven hier nog wel even zitten.

Eva

Slaap lekker straks!

Ans

Doen jullie goed geniet er maar lekker van.
En elke dag bijzondere verhalen

Mien

Jullie hebben gelijk om daar te blijven als je weet dat het daar slecht weer is geniet er maar lekker van