Dag 79, slechte toko

Het zou zo'n 35 graden worden vandaag, dus we zijn op tijd opgestaan. Nou ja........zo op tijd nou ook weer niet.... Heerlijk aangetut en uiteindelijk tussen de middag uit lunchen gegaan. We waren al eerder een keer in dit restaurant geweest, maar blijkbaar had de kok vandaag vrij! Ik wist vooraf dat ze geen glutenvrij eten konden maken, maar diepvries bakjes van Schär gebruikten. Oke, daar is niets mis mee. Als je tenminste goed oplet! We waren halverwege het voorgerecht toen de hoofdgerechten op tafel werden gezet🤔. Een hele aardige serveerster die er zelf ook zeer bedenkelijk bij keek. Ik keek naar mijn bakje lasagna, deukte een keer op het cellofaan en jawel, knal verbrand en knoerthard. Kortom: dit accepteer ik niet. De baas kwam zelf kijken, pakte het bakje en keek en nam het mee. Een minuut of zes later kwam de tweede poging. Niet verbrandt maar wel nog bevroren. Driemaal is scheepsrecht, maar ook dit bakje was van binnen nog bevroren. Toen kwam het volgende voorstel: de kok kon glutenvrije lasagna maken met ragù.....huh? En dat was niet glutenvrij hadden ze gezegd. Dat klopte! Hij kon de lasagna glutenvrij maken, maar in de ragù zaten wat gluten.....en het zou 20 minuten duren. Kortom: ik heb n bakje yoghurt leeggegeten in de caravan. En ja, een héle slechte recensie geschreven! Ze hadden alle kansen gehad, maar dit was echt ongehoord waardeloos.Morgenavond kook ik lekker zelf.

Na terugkomst op de camping hebben we de kledingwas even aangezet en zijn we het zwembad ingestapt. Het is nu stil op de camping. Er kwamen wel n paar nieuwe stelletjes, maar de camping is voor 2/3 leeg. We blijven uiteindelijk tot woensdag en vertrekken woensdagochtend om in vier dagen naar Gerolstein te rijden. En dan staan we gewoon op campings waar we langskomen onderweg voor 1 nacht. Vanuit Gerolstein rijden we dan op 10 september naar Bemmel. Het blijft hier de komende dagen zo'n 35 graden in Marzabotto en we zijn er helemaal content mee. Eten,drinken, doezelen, zwemmen, boodschapjes halen, koffietje doen...dit is zo relaxed.