2024lambermont.reismee.nl

Dag 78. Toetje

We werden wederom wakker met een zonnetje. Aangezien we een was gepland hadden, stonden we dus heel dapper vroeg op......kwart voor 9๐Ÿ™ˆ. Was in de machine gedaan, ontbeten en klusjes gedaan en voor we het wisten was het kwart over 11. Tijd om de was op te halen en op te hangen. Ja, we doen van alles maar haasten ons niet echt. Herman is vervolgens de auto gaan opruimen want we zouden gaan lunchen bij Boomerang in Vertigo en Dana zou met ons meegaan. Dus aangekleed en vervolgens met ons drietjes naar het restaurant gereden.

En daar hebben ze zoooooo'n lekker toetje! We hebben lekker geluncht en als laatste dus dat toetje genomen..... Op de terugweg zijn we gestopt bij het oorlogsmonument dat aan de andere kant van de berg ligt. Aan beide zijden is zo'n monument, want de SS heeft aan beide kanten de bevolking uitgemoord. Zo indrukwekkend, zo verdrietig. Een kindje van 14 dagen oud, een kindje van 1 maand oud, dreumesen, peuters, grotere kinderen enz. Gewoon neer gemaaid met n paar mitrailleurs als represaille. Onvoorstelbaar wreed.

Terug op de camping zijn we gaan afkoelen in het zwembad. Dat is zo lekker. En daarna met een drankje en onze e-readers op het terras gaan relaxen. Geen haast, niets moet, heerlijk. Het is 10 uur. We zitten buiten te lezen en de chicades zingen. Slaap lekker.

Eva

Wat voor toetje was dat dan??

Mien

Dat was een gezellig uitje en lekker gegeten dat ander was minder gezellig daar wordt je niet vrolijk van heel erg

Alie

Het gaat de graaf en de gravin dus nog steeds heel goed, merk ik.
Zo kun je ook best 100 worden.