2024lambermont.reismee.nl

Dag 77. Panacotta

Vandaag was het niet zo bloedheet. De dag begon wat nevelig. Althans, tegen dat de dag voor ons begon om 9 uur. Ontbijten, klusjes, koffiedrinken en toen was het al weer tijd voor onze lunchafspraak. Tja, we nemen nu eenmaal zeer uitgebreid de tijd voor ontbijten en koffieleuten.

We hadden in ons favoriete restaurant een tafeltje gereserveerd. Herman had als apetizer hetzelfde al ik gekozen: carpaccio. Maar dat is wel totaal iets anders dan de carpaccio in Holland. Wel lekker trouwens. Vervolgens had Herman een tagliatella met ragú en ik een eenvoudige pasta met geraspte citroen en wat flintertjes pancetta. Dat klinkt misschien kaal, maar het was buitengewoon smakelijk. Als toetje gingen we voor de panacotta. Ik moest wel lachen want toen ik aangaf dat we een toetje wilden, vroeg de serveerster met een grijns "panacotta?"

Na het eten gingen we even langs de Coöp om boodschappen te doen en toen we buiten kwamen regende het ineens! Nu hadden we daar geen last van, want we stapten in de auto. De regen was plaatselijk en wij ontvluchtten die plaats gewoon. Later op de camping vielen er nog tien druppels, maar daarna is het droog gebleven.

Toen we aan de borrel zaten vanavond kwam Dana gezellig n glas meedrinken. Zaterdag gaat ze met ons mee als we weer gaan lunchen bij La Piazza. En nu zitten we buiten, de chicaden zingen en er is regen voorspeld rond 22.00 uur. Tja, ze voorspellen zoveel en het is nog nooit uitgekomen. Nog even gezellig wat lezen.

Mien

Jullie hebben weer een heerlijk dag gehad als ik dat zo zit te lezen lekker gegeten dat is best uit te houden zo een vakantie Jullie zijn goed bezig

Marjan Witzel

Man man man, dit pas vakantie houden! 👍🏻👊🏻