2024lambermont.reismee.nl

Dag 74, flink sporten

Na een flinke nachtrust zaten we weer boordevol energie vanmorgen. Na de klusjes zijn we rond 12 uur naar het restaurant gereden waar we geboekt hadden voor de lunch. Een van de leuke dingen van uit eten gaan is kijken wat andere mensen eten. Aan onze ene kant stond een lange tafel gedekt en daar kwam al snel een hele familie aanschuiven. Een van de leden was n knulletje van zo'n 2,5-3 jaar. Wij hadden al een bakje met brood en 3 zakjes soepstengels voor onze neus staan, toen dat knulletje duidelijk naar onze soepstengels begon te staren. De man had trek😁. Dus verdwenen de soepstengels zijn richting op. Aan de andere kant kwam een echtpaar met een volwassen dochter die erg slank was. Hoe ze dat voor elkaar krijgt vroegen wij ons af. De enorme hoeveelheden die aan die tafel werden weggewerkt waren voor ons misselijk makend. Ons eten was lekker, maar teveel. Volgende keer ga ik gewoon voor n bordje pasta. Na de lunch even n boodschap gedaan en daarna naar de caravan om uit te puffen. Het eten, lekker maar teveel, en de hoge temperatuur, 34 graden, maakten ons loom en lui. We vielen op bed in slaap om vervolgens om kwart voor 5 wakker te worden. We hebben ons naar de vergadering gesneld, maar iedereen lag lui op een bedje ipv in het bad. Na een half uur stevig baantjes trekken(zeker 30) bewaarden we de rest van onze energie om op het terras de vergadering voort te zetten. Gisteren hebben we kennis gemaakt met Dana, een jonge vrouw van 32 uit Utrecht. We hebben gezellig met ons drietjes geborreld en morgenavond eet Dana mee bij ons.

We overwegen om de hele komende week nog hier te blijven. Het wordt prachtig weer, we genieten van de rust en het relaxte leven.

Mien

Dit verhaal is echt vakantie geweldig

Marieke B

Heerlijk! Groot gelijk!