2024lambermont.reismee.nl

Dag 73. Here we are again

Na een rustige nacht en 10 uur slaap waren Herman en ik weer opgeknapt. Geen spugpartijen meer, geen buikkrampjes meer. Wel gaan we even langs de huisarts als we thuiskomen, want het was een buitengewoon angstige ervaring toen Herman ineens "out" ging midden in de nacht. Met dank aan onze Italiaans/Hollandse achterburen die ik wakker heb gemaakt.

Maar vandaag was het weer allemaal top. Boodschapjes gedaan, op de camping geluncht en gesocialised in het zwembad en later op het terras.

De temperatuur was goed te doen, 33 graden, maar toen we beneden in het dorpje waren was het er knap warm moet ik zeggen. In de zon had ik het gevoel in de oven te zitten. Kortom: ik weiger als eetbaar dier te reïncarneren!

Vanmorgen heb ik mijn ongebruikte regenjack even gewassen. Dat hangt al die tijd in het badkamertje en krijgt daarmee zelfs ongebruikt pikzwarte randen. Maar de wasmachines hier zijn top en met mijn jas kan ik weer reclame maken voor Loes😁(El Suēno in Bemmel, top winkel. Loop daarna even door naar Buiting voor bijpassende tas en/of schoenen). Het was gewoon een lekkere campingdag in Marzabotto. Aangezien we weer hersteld zijn gaan we morgen nog een keer lunchen in het naburig dorp. Hiermee houden we de plaatselijke middenstand overeind in de hoop dat ze er volgend jaar nog zitten.

De chicades zingen, het is 21.15 uur en pikkedonker en 27 graden. Ik ga zo kleren aantrekken want het is frisjes🙈🙈🙈🤣🤣🤣

Marjan Witzel

Gelukkig weer snel hersteld. (En je moet commissie gaan vragen aan die winkels! 😄 Prima reclame!)

Marieke L.

Haha Marjan, zijn mijn vriendinnetjes en ze vertroetelen me genoeg. Maar serieus: mooie winkels.

Loes

Dank voor je lieve review Marieke.
Geen slapende honden wakker maken Marjan.😄