2024lambermont.reismee.nl

Dag 68. Dag boom, dag bumper.

Gisterenavond waren wij op enig moment helemaal klaar met de keiharde muziek die gedraaid werd aan de andere kant van het camping veld. Een stel jongeren had een feest bedacht. Herman is naar de receptie gelopen om te klagen en voordat hij weer terug bij de tent was, was de muziek uit. Er werd meteen ingegrepen.

Vandaag wilden we eigenlijk naar Cortona gaan, maar verdraaid de beloofde regen voor vandaag viel ineens. Niet de belachelijke hoeveelheid die voorspeld was, maar wel genoeg om binnen te lunchen omdat het toch vrij koud werd buiten ( 24 graden if zoiets, dikke truien weer dus). Er zijn gisteren en vandaag veel gasten vertrokken, de camping is nu half leeg en heerlijk rustig.

Na de lunch besloten we met onze ogen dicht onze zonden te gaan overdenken. Herman in de stoel buiten, ik op mijn bed.....๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด. Om daarna goed wakker te worden zijn we een cappuccino op het terras gaan scoren. De regen was nl al lang opgehouden.

Terug bij de caravan zagen we dat op de plek schuin achter ons een iets te enthousiaste Italiaan zijn camper ging neerzetten. Er staan hier overal bomen bij de kampeerplekken....Bomen die je niet over t hoofd ziet normaal gesproken. Stammen van 30 cm doorsnee. Dus we konden niet geloven dat er echt ging gebeuren wat wij zagen aankomen; met een flinke vaart reed de Italiaan achteruit de plek op zonder erg te hebben in die boom! ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆWe stonden erbij en keken er naar in opperste verbijstering. Ja. Bang! Daar ging zijn bumper.....

En nu zitten we weer buiten met een kopje thee. Hopelijk kunnen we morgen naar Cortona of Montepulciano.

Eva

Ah, tijd goed besteed. Leedvermaak altijd leuk. Dat Montepulciano, daar kwam toch vroeger die goedkope wijn vandaan? Slaap lekker straks!

Mien

Dus jullie hadden leedvermaak is ook wel een keer leuk dus dat wordt morgen er op uit