2024lambermont.reismee.nl

Dag 67. Bakken met regen....??

Teleurstellend! Nou ja....op het verkeerde been gezet ...nou ja, er zou regen komen. Dus ....vroeg onze koffer uit, want we wilden vandaag de bedden verschonen....En het beddengoed wassen en vooral DROOG krijgen voor die lading regen bovenop ons gedropt werd. Wel, dat is geheel en al gelukt hoor, maar eh....waar was die beloofde tegen nou? Die viel op de dorpen om ons heen. Ofwel: om 12 uur lag alle was, 3 machines, schoon en droog weer in de kastjes EN de weer sites doen ook maar gokjes. De rest van de dag dreigde het, vanuit het zwembad zagen we donkere wolken over de camping drijven, was het gerommel en gedonder te horen maar bleef het droog.

Vandaag heb ik trouwens mijn eerste ijsje van deze reis gegeten. Met dank aan Yvon en familie. Een mango ijsje dat naar meer smaakte en morgen weer geregeld wordt.

Er zijn heel veel mensen vandaag naar huis vetrokken en morgen nog meer. Helaas is er een groep italianen neergestreken aan de andere kant van het veld die werkelijk keiharde muziek aan hebben staan. "Ikke en de rest kan stikken" mentaliteit. Horen en zien vergaat je.

De 34 mm die morgen zou gaan vallen hier is al teruggebracht naar 9 mm. Vandaag zou hier 10 mm gevallen zijn...🤔🤔🤔we zullen wel iets gemist hebben denk ik . Het zwembad was heerlijk en de temperatuur erg hoog. Dus we zien wel wat de dag van morgen brengt.

Eva

Alles weer in orde dus!

Mien

Gelukkig is het mee gevallen want alles is weer schoon in de kast. En jullie hoeven geen radio aan want die krijgen gratis muziek sterkte

Marjan Witzel

Gelukkig zijn het niet alleen de Nederlanders die zich niet weten te gedragen…..

Mien

Ga je naar leuk dorpje kan je niet parkeren dan gaan we gewoon brutaal zijn en gewoon neer zetten lekker eten en afwachten of hij er nog staat ik denk dat hij te groot was gelukkig