2024lambermont.reismee.nl

Dag 59. Ci vediamo

Tank dag en boodschappen scoren vandaag. Want morgen vertrekken we naar camping Wolf, in Civitella Alfedena AQ. Deze camping ligt in het National Park d' Abruzzen en we gaan er 250 km voor rijden. Dus: vroeg opstaan, zorgen dat de tank vol is en zorgen dat we voldoende eten en drinken aan boord hebben.

De dichtsbijzijnde supermarkt die had wat wij zochten was 3 kwartier rijden. Mooie rit en verdraaid; een hele mooie supermarkt. Hij herbergde ook andere winkels. Nu bederft groente die we vandaag kopen en in de koelkast leggen toch binnen 1 dag, maar dingen als alpro yoghurt of puddinkjes, kaas etc. mag ik toch graag bij die grotere zaken kopen. Gewoon meer keuze EN deze winkel had me toch een stelling glutenvrij!!! Zoveel heb ik nog nooit gezien in een winkel.

Boodschappen gescoord en getankt en daarna terug naar de camping waar ik mosselen hebb gebakken voor de lunch.

De rest van de middag moesten we echt uitrusten van deze maaltijd, maar zo tegen 7 uur begon het weer te kriebelen bij ons. We hebben ons aangejurkt en zijn wederom naar Terra di Marca gegaan om te gaan eten.

Het eten was heerlijk en met een hartelijk afscheid en " ci vediamo l' anno prossima" zijn we vertrokken. Als je ooit in deze buurt bent zou ik zeggen: ga daar lekker eten.

Morgenochtend vroeg op, want er staat ons een lange rit te wachten.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!