2024lambermont.reismee.nl

Dag 49. De teen

Bedverschoondag. Is dit een mooi woord voor het spel " galgje" ? Vast niet. Maar het moge duidelijk zijn wat we vanmorgen gedaan hebben. De camping waar we vanaf morgen zitten heeft wel een wasmachine, in die zin dat je je was aan de eigenaresse kunt afgeven. Zien we niet zitten, dus vanmorgen de bedden al verschoond. We waren van plan geen dingen te ondernemen, behalve een paar simpele boodschappen. Morgen komen we een enorme Essalunga tegen(๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ) die we arresteren, want vanaf de camping waar we terecht komen is het een half uur rijden naar een mini super. Mooie gelegenheid om de koelkast leegt te eten. We hebben overigens wel een cafettierra espressomaker gekocht. Heerlijk als ik lekkere tiramissu wil maken, maar ook na een lekker etentje. Herman vindt niks( totdat ik de tiramisu op tafel zet๐Ÿ˜).

Tuusen de middag de glutenvrije mini pizza's soldaat gemaakt en het leek erop dat onze dag zorgeloos zou verlopen. Wel heb ik een onbekend mankement aan mijn enkelgewricht waardoor ik wat stakkerig loop. En had Herman gisterenavond een rood- paarse teen die vanmiddag roet in onze rustig geplande dag gooide. Op naar de apotheek in het dorp. Deze adviseerde een antibioticacreme en nu hopen we van harte dat deze creme werkt ๐Ÿ™„๐Ÿ™„

We zagen overigens meteen dat dit mini dorpje een stuk of 5 restaurantjes heeft. Dus als we hier volgend jaar onze vrienden komen opzoeken gaan we dat zeker uitproberen.

Reacties

Reacties

Mien

Best een vakantie dag vervelend van je enkel en herman zijn teen ik denk dat jij te veel gisteren te veel gefietst heb beterschap met jullie

Alie

Noch vervuilen,noch verhongeren, maar dan weer bezocht door andere plagen.
Zielig hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!