2024lambermont.reismee.nl

Dag 45. Alvast gereserveerd

We hebben de draad ban ons leven weer opgepakt. Aangezien ik geloof in een leven na de dood, denk ik dat onze moeder verheugd zal zijn dat ze mee kan reizen nu. Nadat we de normale klusjes hadden gedaan, zijn we naar het restaurant gegaan waar we afgelopen week hebben gedineerd. Aangezien je daar ruim van te voren moet reserveren, hebben we dus voor de week tussen 21 en 28 augustus twee keer een lunchtafel gereserveerd. Dan eten we daar lekker warm en ‘s avond iets van salade (door mij gemaakt) met brood.

Daarna besloten we de Coöp te beroven. Aangezien er weinig roofwaardige zaken waren hebben we maar gewoon betaald. Zowel op de heenweg als op de terugweg moesten we over die weg die zo ongeveer op instorten staat.

Na een lekkere zelfgemaakte warme lunch ,heb ik de strijd aangebonden met Hallmark. Je weet wel, waar je zoooooo eenvoudig kaarten met of zonder cadeau kunt bestellen.....ja. maar vandaag dus even niet....na 7 keer proberen, ik ben een volhouder, gooide ik de niet aanwezige handdoek in de niet aanwezige ring en kocht iets bij een ander discutabel internetbedrijf. De belofte van: voor 23.00 uur bestellen is morgen geleverd maken ze geen van allen waar.

Na deze ergernis zijn we het zwembad ingesprongen. In mijn geval: ingestapt. Afgekoeld, terrasje gepakt en uiteindelijk om half 8 gegeten. Morgen vertrekken we naar Carpegna, naar een echte Italiaanse camping. Dat zal een aardverschuiving zijn voor ons.

Reacties

Reacties

Mien

Als jullie morgen die nare weg over moeten geen bidstoeltje want mama is mee elke dag sporten in het zwembad dat doen jullie goed hahahaha

Alie

De draad weer opgepakt, de sokken erin (of weer opgezet) met heel veel gedachten aan en met stam moeder Lidy. Lekker smikkelen hier en daar, genieten van de zon.
De postbus kleppert hier: ha, een kaart uit dat zonnig Italië. Toch een hallmarkt?
Molti grazie!
Y

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!