2024lambermont.reismee.nl

Dag 44. Voor ik je loslaat

Voor ik je loslaat.


Het is niet waar

dat jij er

niet meer bent

het is niet waar

dat jij gestopt bent

met bestaan

het is niet waar

dat jij slechts

leegte achterlaat

het is niet waar

dat jij

bent weggegaan.


Soms zie ik

in mijn spiegelbeeld

jouw ogen

of hoor ik

als ik praat

jouw stem of lach

ik zie jou

in mijzelf

en in mijn kind'ren

en in mijn kleinkind

zie ik

wat jij zag.


Je bent niet langer tastbaar

maar

je bènt er

jouw wortels

diep verankerd

in de grond

ik zie jou

in mezelf

in mijn gebaren

ik zie jou

in de glimlach

om mijn mond.


Het is niet waar

dat jij er

niet meer bent

het is niet waar

dat jij

gestopt bent met bestaan

het is niet waar

dat jij slechts

leegte achterlaat

het is niet waar

dat jij

bent weggegaan

in duizend dingen

zal ik jou

herkennen:

Ik hoef maar

voor de spiegel

te gaan staan...


In liefde losgelaten. Marieke

Reacties

Reacties

Marieke

Zo zie ik ik mijn.moeder nog steeds terwijl ze 17 jaar geleden is overleden

Gijs, Kim, Lenne en Suus

❤️

Marjan Witzel

Precies zo denk ik aan mijn moeder……

Mien

Mooie foto van mama en jij als twee druppels niet alleen lijkt je op haar maar ook zo lief

Lidy Vrooland

Wat een mooie foto van moeder en dochter die als 2 druppels water op haar moeder lijkt en in doen en laten een duplo van haar is.
Zelf heb ik op 15 jarige leeftijd mijn moeder verloren maar jou moeder
was voor mij ook een moeder!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!