2024lambermont.reismee.nl

Dag 43. De plaquette

Vandaag kreeg ik het meest bijzondere cadeautje van mijn leven. Een echtpaar twee campers verderop had gehoord dat mijn moeder was overleden en ik niet terug zou keren naar Holland voor de crematie. Beide mensen zijn uiterst creatief. Vanavond kwamen ze met een cadeautje voor mij. Van klei had Inge een hele mooie plaquette gemaakt (zie hierboven. Ik krijg hem helaas niet gedraaid). Op de plaquette staat de naam van mama naast een engeltje en het geboortejaar en sterfjaar. De plaquette verbeeldt mijn moeder. Omdat ik geen begrafenis of crematie kan bijwonen, is dit een cadeau om bij thuiskomst alsnog middels mijn eigen ritueel afscheid te kunnen nemen. Ik zal de plaquette (samen met de kinderen die willen) in onze achtertuin begraven. Omdat de plaquette niet gebakken is zal hij oplossen in de aarde. Ik begraaf mijn moeder dus en geef haar terug aan de aarde. Ik ben zeer diep geraakt door dit ongelooflijke mooie cadeau en gebaar. Dankjewel Inge♥️


Reacties

Reacties

Eva

Prachtig!

Alie

..een goeie buur. … ook ver van huis … veel meebeleven… zal je goed doen.

Marieke

Wat lief ... ❤❤

Mien

Marijke wat lief en prachtig daar wordt je stil van

Marjan Witzel

Heel bijzonder en attent!

Inge

Heel mooi om te lezen, en ik hoop dat het jou, Herman en de kinderen gaat helpen met een stukje rouwverwerking en het ophalen van mooie herinneringen. Heel veel liefs van Stephan en mij 💕

Loes

Wat een mooi, bijzonder gebaar en dat jij een keer terug krijgt van wat jij altijd geeft! 😘

Marieke L.

Lieve Inge, ik ben zo ontroerd door je prachtige cadeau.♥️♥️♥️♥️♥️

Lidy Vrooland

Wat een mooi gebaar.
Zo kunnen mensen die je op vakantie ontmoet en meeleven,ECHTE vrienden zijn .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!