2024lambermont.reismee.nl

Dag 36. We wachten..

Vandaag zijn we lekker rond gaan touren. De omgeving hier is prachtig. We belandden op een terrasje is een klein dorpje, waar we koffie dronken. Daar ontdekte Herman dat er vlakbij waar we zaten een eetgelegenheid zat waar ze poke bowls maakten. Dus na de koffie op jacht naar de pokebowlclub. Inderdaad vlakbij. Howel de bowl netjes was en best smaakte, kon hij niet in de schaduw staan vande bowls van Poké Perfect. Maar goed, als lunchadres was dit prima. We waren vanmorgen trouwens eerst een mooi restaurant binnengestapt in een ander dorpje. Heel schilderachtig. En ja, ik kan daar glutenvrij eten. We hebben meteen gereserveerd voor volgende week dinsdagavond. Het wordt nog eens wat.

Wat betreft mijn moeder: ze is onder invloed van morfine in een hele diepe slaap gebracht. Met behulp van een lieve vriendin die op bezoek was kon kon ik haar nog even zien. Vanavond is onze Bas een uur of twee bij haar geweest en kon ik middels de videochat nog tegen haar praten. Mijn vriendin en haar trouwe hulp Mien en vriendin Ginie hebben zowel gisteren als vandaag heel veel tijd bij haar doorgebracht. Wij zijn Mien en Ginie hier heel dankbaar voor. De arts verwacht dat het leven van mama vanavond afloopt. We zullen het beleven .

Reacties

Reacties

Mien

Ik lees het nu pas was gisteren een nare dag hoop dat ze vredig is ingeslapen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!