2024lambermont.reismee.nl

Dag 34. Ongewenste gast

Gisterenavond in bed begon de Menière flink op te spelen. Buitengewoon vervelend. Dus vannacht half overeind zitten slapen in de hoop dat het vanmorgen over zou zijn. Helaas, dat was te optimistisch. Voor Herman was dit de kans om vandaag Baas Taakjes te zijn. En hij was er druk mee! De dag is bijna om en hij staat nu thee te maken. Straks nog even de handdoekenwas beneden uit de machine halen en samen ophangen en dan hopen we maar dat het Menière feest morgen weer voorbij is.

Vanmorgen zijn we wel samen boodschappen gaan doen, ik mocht Herman zijn stok lenen. Vorig jaar waren ze achter die winkels nog aan het bouwen. Dwz er was al gebouwd, maar een van die panden zou een ijssalon worden. Hier had ik voor deze vakantie al mijn hoop op gevestigd. Helaas, de ijssalon is er nooit gekomen. Ze hebben hier op de camping speciaal glutenvrij ijs in kleine bakjes, maar dat spul is zonde geld. Dus de eerste de beste winkel die ik nu tegenkom en waar ze magnums met nootjes hebben is voor mij!

Het is buitengewoon rustig op de camping. We verbazen ons er over. Herman ging vanmiddag even naar “de vergadering" in het zwembad, maar er was geen hond te bekennen. De temperatuur blijft aangenaam. 36 graden beneden in het dorp, geeft hier iets van 32 graden.

Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Eva

Heel veel bijzondere avonturen deze vakantie! Sterkte mensen en slaap wel straks!

Mien

Dit was best een vervelende dag als je niet lekker in je vel zit ,ook dat je niet kon dobber hoop dat je lekker kan slapen en morgen gezond weer op

Alie

Geen boa in de buurt om de ongewenste gast te verjagen.?