2024lambermont.reismee.nl

Dag 33. Naar links, naar rechts

Kijk eens aan. Dit was vandaag een optimale niets-doen-zitten-op-een-luie-stoel-boek-lezen-haken-vakantiedag. Niet te vroeg opstaan, rustig ontbijten, nog rustiger opruimen. Lekker in de schaduw van het mooie weer genieten. Daarna nog even ons stootkussen voor cq tegen de hagel vervolmaakt. Voor de lunch een lekkere boekoeloekoe op brood (echt waar)! Toen was het alweer tijd voor de vergadering. Deze bestaat uit een aantal grijsaards (meestal), die op het heetst van de dag samenkomen in het zwembad. In dat bad kun je een baantje zwemmen. Mits er geen vergadering is. En zonder vergadering mogen er dan ook niet al teveel mensen/kinderen in het water zijn. Kortom, een badje. Maar die vergadering heet zo omdat al die grijsaards daar in het water staan te praten. Heerlijk over het weer, kinderen, pubers, andere campings, vakanties en noem maar op. En ondertussen dobberen ze een beetje naar links, naar rechts (zonder muziek 🤪). Na een tijdje hebben we de vergadering verlaten en zijn toen maar op het terras aan de bubbeltjeswijn gegaan. En ja, zo’n dag wordt natuurlijk afgesloten met een heerlijke door Marieke klaargemaakte maaltijd. En nu zitten we aan de koffie en thee. De wind is bijna gaan liggen en het wordt weer wat frisser. Goed voor de nachtrust.

Eva

Je zou er lui van worden......

Mien

Dat was een heerlijk vakantie dag dat is genieten

Alie

Kun je heel oud mee worden.