2024lambermont.reismee.nl

Dag 31 dobberwedstrijd

Vanmorgen op tijd opgestaan omdat we volop wilden genieten van het buiten zijn. Aangezien het niet warmer dan 30 graden zou worden, hadden we de vesten vast klaar gehangen😜. Na ontbijt en klusjes de Lidl beroofd van groenten. Daarna snel terug naar de camping. Als je de camping vanaf de andere kant nadert, zie je nog steeds die giga hotels leegstaan. Daar kwamen de badgasten vroeger voor de thermale baden. Maar ja, dat is echt passé. Voor een kapitaal aan leegstaande gebouwen staat er. Met parken eromheen. Zo jammer.

Tussen de middag hebben we pannenkoeken gegeten. Daarna was het tijd om te gaan sporten. Dus op naar het zwembad. We hebben daar de  wedstrijd "lang dobberen voor grijsaards" gewonnen. Niet zo moeilijk want we waren de enige deelnemers.

Het is avond en een heerlijke temperatuur van zo'n 24 graden. We genieten er nog even van want komende weken zal dat anders worden.

Mien

Lekker de boodschappen binnen en toen naar de wedstrijd van jullie gelukkig eerste en tweede plaats jullie hebben je best gedaan

Marjan Witzel

Rotleven zeg! 😁