2024lambermont.reismee.nl

Dag 25. Geslaagd

Voor ik onze dag beschrijf wil ik iets geweldig fijns vertellen. Wouter is geslaagd voor zijn bachelor diergeneeskunde. Hij heeft zijn studie zelf betaald. Naast het studeren heeft hij zijn eigen inkomen verdiend en een aantal triatlons gedaan! Hij is voor al zijn tentamens de eerste keer geslaagd en dus binnen de drie jaar aan het tweede deel van zijn studie aangekomen. Het vervolg nu is drie jaar co- schappen lopen. Aangezien er in Nederland maar 1 dierenkliniek is, kan het een aantal maanden duren voor hij kan starten. Wout, van harte gefeliciteerd jongen👍🍾🥂

Op zich was dit een saaie dag. Maar....wij zijn dol op saaie dagen! Geen verkeer stress, geen "op het laatste nippertje wegomleggingen", geen haast, lekker lui naar een regenbuitje luisteren met een boek in bed. Kortom: prima dagje. Na onze ochtendritueeltjes zijn we naar de Super Leclerc gereden in Gap. Tja, de naam zegt het al: super. Letterlijk van alle markten thuis. Daar wisten we een prachtige niveau trapeze te scoren voor slechts 3,95 euro. Met onze nieuwe aanwinst en twee tassen vol zooi weer bij de caravan aangekomen, hebben we lekker geluncht met een tomatensalade. Het weer was op zich helemaal niet verkeerd vandaag. Ik bedoel maar: regenen als je net wakker wordt en een half uur later droog zodat je buiten je ontbijt kunt nuttigen

Zo hebben we verspreid over de dag een paar kleine buien gehad. Dat betekende gewoon de stoelen meer onder de luifel zetten en verder niets. We hebben gezellig gevideobeld met Janneke en met Guus en nu zitten we de overwinning van Wouter te vieren met sushi en n drankje👍🥂🍾

Bij de video's staat speciaal voor Wouter:" We are the champions" van Queen.

Mien

Hartelijk gefeliciteerd ik kan wouter niet maar ben wel blij voor hem proost. Verder hebben jullie lekkere dag gehad

Alie

Gefeliciteerd met knappe Wouter. Nu mag hij de kat de bel aanbinden?