2024lambermont.reismee.nl

Dag 24. Karma

Half 10 vertrokken we vanmorgen richting Gap. Die campingweg uitrijden was een dingetje. ...heel stijl, veel scherpe bochten en men had graffel gestrooid vanaf de camping....slip,slip,slip, brrrrmmmm, brrrmmm. Enfin, na veel rubber te hebben verloren wisten we te ontsnappen tot we aan de verbindingsweg kwamen. Niet te filmen zeg: de weg richting Gap was afgesloten wegens werkzaamheden....Herman bedacht zich geen moment en reed een straatje in waar hij de caravan loskoppelde. Voor mij zette hij een krukje naast de caravan!! Zelf ging hij met de auto een alternatieve weg op die parallel liep maar gedeeltelijk onverhard was. Om te kijken of dat misschien zou lukken. En ik? Ik zat als een dame van de lichte cavalerie naast onze caravan. En het erge was: niemand had interesse in mij! Ja! Dit is dus meteen HET vakantietrauma 2024 voor mij. Maar, manlief kwam gedesillusioneerd terug: die weg was inderdaad niet te berijden.

Met een fikse omweg zijn we uiteindelijk eerst bij een tankstation belandt en uiteindelijk op de camping. We zijn over een berg heen gegaan, not my cup of tea om het zo te zeggen. De omgeving waar we door reden, en overheen, waas ontegenzeggelijk mooi. Wat opviel was de enorme verscheidenheid aan bomen. Kortom: een prachtige rit waarbij ik in; het bidstoeltje kroop toen we die berg over moesten.

Uiteindelijk belandden we in Gap. De " juffrouw" leidde ons naar de camping tot.....ongeveer 500 m er voor. Toen bleek de weg afgezet te zijn wegens wegwerkzaamheden. M.b.v. Google vonden we een alternatieve weg.....ja hoor, bingo! Dwars door Gap en toen een bergweg naar boven...en het werd smaller, en het werd smaller, en het werd smaller......het zal ons karma wel zijn dat we dit steeds weer voorgeschoteld krijgen.

Hoewel de camping netjes is, is het sanitair niet je dat! Het was en douchehok tegenover ons is op slot. De gehandicaptendouche is open, maar zonder licht, ze gaan waarschijnlijk uit van blinde mensen! De afwasbakken echt waardeloos.

We gaan douchen, voor t water op is. Vandaag eas het 30 graden, maar morgen krijgen we gelukkig weer regen. Dat geeft zo' n fijn en vertrouwd " thuis gevoel".

Eva

Pech voor jullie, maar ik moet er wel om lachen hoor......Snel vertrekken naar de volgende misschien een goed idee?

Mien

Het was geen een ontspannende dag maar wel goed aangekomen dat komt door jou schiet gebedje hoelang blijven jullie daar gelukkig hebben wij ook regen

Alie

In jullie volgende leven zou ik jullie een klein caravannetje aanraden: een Eribaatje Pan b.v. met een klein rood Peugeootje ervoor. Kom je overal, de hoogste berg, het kleinste weggetje.

Marjan Witzel

Een enerverende rit zeg!