Dag 22. Lunchen

Vandaag was het een heerlijke dag. De zon scheen en de temperatuur was meteen al prima. Omdat dit weer ons wel bevalt hebben we besloten om hier nog een nacht extra te verblijven. De volgende camping ligt in een gebied waar het minder mooi weer is. Ofschoon we dat niet zeker weten. We hebben hier geen internet. En we moeten een behoorlijk bedrag neerleggen voor wifi. En als echte gierige Hollanders willen we dat niet.

We zijn rustig opgestaan en hebben lekker in de zon ontbeten. Gisteren hebben we onverwacht heerlijk geluncht in het dorpje dichtbij. Dat is ons zo goed bevallen dat we vandaag op herhaling gaan. Een klein winkeltje cq bar cq van alles waar je dus ook een lekkere salade als lunch kunt krijgen.

Terug naar de camping nig even een kleine rondtoer gemaakt. Het is hier mooi met hier en daar prachtige vergezichten.

Aan het einde van de middag nog een bonte was gedaan. Niet in de droger maar aan het wasrek opgehangen. Omdat het hier toch wel behoorlijk waait en lekker warm is, was die was heel snel droog.

Wat een enerverende dag. Maar wel een ultiem vakantiegevoel!