2024lambermont.reismee.nl

Dag 21. Lunch

Vandaag wasdag en stapdag. Eerst de bedden verschoond vanmorgrn en strijd met n wasmachine geleverd. Na die oorlog zijn we naar het dorpje Méjannes gereden. Daar vonden we een plein met her en de restaurantjes en terrasjes. Na allebei twee keer een heerlijke cappuccino met slagroom te hebben genomen, ontdekten we dat ik daar een glutenvrije salade kon eten. En zo kwam het dat wij vanmiddag om half 2 om een terras zaten met een heerlijke salad en een glas witte wijn voor onze neusjes.

Terug op de camping zijn we een rondje camping gaan doen. De camping ligt erg mooi aan een rivier. Wij kijken er op uit. Het hele gebeuren ligt in de bergen dus de hele camping hangt van hoogteverschillen en hobbels aan elkaar. Erg mooi. We hebben besloten tot vrijdag te blijven. Daarna trekken we dus richting Italiaanse grens. Het is hier niet heet, de temperatuur ligt zo rond de 23-25 graden. Gisteren en vandaag daarbij een harde wind. Morgen wordt het 27 graden zeggen ze. We gaan het beleven.

Reacties

Reacties

Eva

ZO, DAT SCHIET TENMINSTE OP!

Janneke Hofstra

Dat is echt mooiste land in Frankrijk waar jullie mogen overal zien en dat is erg mooi en ik vind het echt erg geweldig! Maar ik ben nog veel leren aan de aapjes haken, maar dat lukt niet zo goed. en ik blijf wel veel leren, en dat is erg fijn dat jullie daar mogen genieten!!!! en heel prachtig kaart heb je dat ik mocht ontvangen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!