2024lambermont.reismee.nl

Dag 13. Een bubbelbad.

Vanmorgen werden we wakker met de gedachte:" vandaag gaat de zon echt schijnen". Niet dat deze gedachte van invloed was op ons opstaanritme! Maar toen we om half 10 opstonden was het meteen duidelijk dat we heerlijk buiten zouden ontbijten.

Na het ontbijt de normale klusjes gedaan en daarna op sojamelkjacht en op " gourmet-eten-jacht". Dat laatste is vele malen eenvoudiger dan het scoren van sojamelk. Ja, biologische sojamelk, maar daar zit wat mij betreft geen smaak aan. Uiteindelijk nergens sojamelk of havermelk gescoord, dus bij de volgende camping begint de jacht op nieuw.

Na de lunch ( om 15.00 uur๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ) zijn we het zwembad onveilig gaan maken. Diverse keurige stellen dobberden daar op hun bejaardenvet rond en wij kwamen de rust verzieken. Kink eens, armen strekken en met je vlakke handen het water met kracht naar beneden duwen. " Oooooh, we hebben een bubbelbad ...". Ja, wij wel๐Ÿ˜†. Gelukkig voor die andere bezadigde bejaarden, besloten wij na een half uur verder te badderen onder de douche.

Het avondeten bestond uit vlees/vis en groenten op de gourmet plaat.

Morgenochtend vertrekken we naar Eyeburie, tenzij die camping vol zit. Maar dat zien we dan wel. Eerst een nachtje slapen en daarna de rit maken. We gaan het beleven.

Eva

Dat was een avontuurlijke dag dus!