2024lambermont.reismee.nl

Dag 12. Vakantie-weer

Kijk eens aan. Dit zijn we de afgelopen jaren gewend: wakker worden met stralend blauwe hemel. Geen wind, vogeltjes die zingen, het voorspelt veel goeds. Het is nog wel wat fris zo ’s morgens vroeg, maar dat wordt straks wel anders.

We zijn blij dat we besloten hebben om niet vandaag al verder te trekken maar gewoon lekker lui een dag te genieten hier waar we zitten.

Na het opstaan buiten ontbijten, alles rustig aan doen. Het is zondag dus zijn de winkels dicht. Kunnen we dus ook geen boodschappen doen. Heerlijk in het zonnetje zitten. We hebben de luifel maar uitgezet zodat we ook schaduw hebben. Want die zon is best wel heet.

Op zondagen hebben ze hier om 12 uur een gezellig samenzijn voor een uitgebreide lunch. Daar zijn we ook voor uitgenodigd. Maar ja, om daar nou tussen die alleen maar enthousiast met veel gebaren en met veel stemverheffing Frans pratende mensen te gaan zitten is toch niet ons ding. Mede omdat iedereen wat meebracht om te eten (en vooral om te drinken) en daarbij vanzelfsprekend geen rekening houden met de niet-gluten-etende medemens. Maar niet getreurd hoor, wij hebben ook heerlijk geluncht.

Verder hebben we om niet vast te roesten aan onze stoelen een aantal malen de camping rondgelopen. Toch een tochtje van zo’n 1,5 km. Maar ‘s middags dus gewoon weer lekker gelezen en geluierd. We hebben het nog even nagezocht en dat valt binnen de categorie “vakantie“. Heerlijk.

Op die manier gaat de tijd ongemerkt voorbij. En probeer ik met onzinnig nietszeggende teksten onze weblog te vullen. Lukt aardig. En jullie begrijpen het al: de avond is net zo verlopen.

Morgen belooft het weer nog lekkerder te worden. Komt er weer zo’n enerverende dag aan. Maar dat laten we morgen aan jullie weten.

Mien

Heerlijk eindelijk vakantie gevoel dat is genieten. Wij hadden ook prachtig weer

Alie

Enerverend interessant.