2024lambermont.reismee.nl

Dag 10. Zomer.

Dat was een nat nachtje. Inderdaad een enorme lading regen. En aangezien het nog steeds regende toen we wakker werden, zijn we tot kwart over tien met een boek in bed gebleven. Heerlijk! Toennstopte de regen dus: opstaan en ons ochtendritueel van koffie zetten, bedden opmaken en alle andere huishoudelijke taakjes doen. En vervolgens op boodschappenjacht. Tja, glutenvrij hebben ze vrijwel niets en vegan ook niet. En, zoals Mien al opmerkte, wij zijn veel gewend in Holland.

Toen we de winkel uitkwamen scheen de zon en was het ineens warm. We wisten niet hoe snel we terug naar de camping moesten, want we hadden onszelf een middagje buiten in n luie stoel beloofd. Dat is gelukt. En hoe😁. Eerst een stel zelfgebakken mini-pizzaatje soldaat gemaakt en daarna het terrein over gewandeld. Groot terrein hier. De wandeling was 1,3 km. Uiteraard waren we daarna heftig vermoeid en zijn we het zwembad in gestapt. Ik geef het meteen toe: het water was verwarmd.

Het is avond, we zitten buiten en dit is echt vakantie. Een babbel gemaakt net met een Belgisch stel. We geven het toe: we zijn een stel op leeftijd geworden. Maar....we genieten met volle teugen.

Mien

Lekker lui in bed een boek lezen en dan wordt het droog gelijk in de startblokken en genieten

Eva

Boffen dus! Slaap lekker straks!

Jan

We zijn zeker veel gewend in Nederland in dat opzicht. Mooi dat het gelukt is om te genieten van het mooie weer!

Alie

Het begint er op te lijken: zomerwarmte, camping rust.