2024lambermont.reismee.nl

Dag 7. En we trekken verder.

Zo rond 11 uur vanmorgen vertrokken we uit Beaurieux. We hadden gezien dat we onderweg een bak regen over ons heen zouden krijgen. Dus we waren gewaarschuwd. 200 km moesten we rijden vandaag. En aangzien er gedonder was op de snelweg, zijn we voor de helft binnendoor gereden. Grauwe en treurige dorpjes veelal. Meer c weggetjes met n sliert verdriethuisje er langs. Na twee uur zijn we gestopt bij een hele grote E.Leclerk. Dat is n mega supermarkt. De Makro ik er klein bij. Nou ja.....enfin, eerst die winkel geplunderd en daarna in de caravan koffie gedronken en geluncht. Hierna weer verder en daar was het hele boze weer. Je kon bekant zwemmen op de snelweg. Uiteindelijk waren we rond 4 uur in Saint Leu d'Esserent. Op deze camping hebben we eerder gestaan. Toen we hier aankwamen was het aangenaam warm, zo'n 22 graden. Dus gauw de sleurhut opgezet, stoeltjes voor de caravan( echte bejaarden he) en n fles rode wijn met stokbrood, vleesjes en olijven op tafel gezet. Niet dat wij daar nou zo op gesteld zijn, maar ik ben wel altijd van mening dat n mens zich moet aanpassen aan de gebruiken van het gastland😜.

Gegeten, opgeruimd en de buurvrouw geholpen met haar onwillige telefoon. Net gedoucht en nu lekker met n hete kop thee wat haken.

Morgen bijtijds op, we gaan 3 wassen draaien. T is niets dat t koud is en steeds regent. Maar dan wel graag n keer n schoon dik vest aan, en dáár heb ik er nou net geen 10 van meegenomen🙈. We blijven hier twee nachten, want anders moeten we ons nog gaan haasten op om op tijd bij onze eerste reservering aan te komen. Haasten.......🙈🙈🙈

Eva

Een goed begin is het halve werk. Is het blaffen minder geworden ? Slaap lekker!

Mien

Het is niet prettig rijden met dat rot weer maar jullie zijn veilig aangekomen dat is belangrijk enhet begon met goed weer al was het van korte duur er zal toch ook weken komen met mooi weer

Alie

Zeker een extra aanhangwagentje achter de sleur hut nadat je de super Leclerc hebt geplunderd?

Alie

Ben Jan-achteraan. Maar nu ook bij de kastelen aangeland.