2024lambermont.reismee.nl

Dag 6. Meer van hetzelfde.

Aangezien we verder geen plannen hadden, hebben we ook vanmorgen een deel van de ochtend met een boek in bed doorgebracht. Ik heb 9 uur geslapen! Waar haal ik het vandaan. Tijdens ons ontbijt kwam Dominique afscheid nemen. Hij was de man die ons met een zieke Herman naar een huisarts reed en tolkte. En ja, dan klets je al snel een uurtje verder, dat is het heerlijke van zo'n lange reis. Daarna de Baas-taakjesverricht+ de afwas, vegen, pleeboenen. Voordeel hiervan is dat ik voldoende beweeg. Daarna even naar de Spar. Dat lijkt wel een, in de haast,opgezette campingwinkel. Van glutenvrij of vegan hebben ze hier nog niet echt gehoord. Maar daar kwamen we vorig jaar al achter. Laat uit bed=laat ontbijten=laat lunchen.

Ik had me voorgenomen lekkere kerrienoedels met peasmakers te maken, dus zo gezegd zo gedaan. Maar ja, een caravan heeft beperkte opbergruimte, dus om de juiste ingrediënten boven water te krijgen is even een uitdaging. Daarnaast ontdekken we elk jaar wat een ongelooflijke keuze we in Holland hebben aan groenten en fruit.

Met de boodschappen in huis ben ik dus de saus gaan maken, waarna Herman Baas-afwas mocht zijn. Hoe eenvoudig toch om een medemens een fijn gevoel van nuttigheid te geven(mijn padvindersdaad van vandaag)😅.

In da namiddag was het buiten dusdanig aangenaam dat we lekker buiten zijn gaan zitten. Met een glas wijn. Dit om eventuele koude momenten te verdrijven. Zoon Bas stuurde nog een opgewekte video van kleinzoon Guus die, nu de oude mensen weg zijn, eens even flink op rooftocht gaat in ons huis😅. Gewoon echt alles hoog zetten Bas, scheelt jullie werk en als hij 21 is doet hij het echt niet meer; kijk naar je oudste broer!

Het eten en alle Baas- taakjes zijn gedaan. Ik heb geen zin om te haken, maar heb n spannend boek. Denk zomaar dat ik de avond goed door kom🤗

En morgen is het zover: dan trekken we door naar Saint-Leu d'Esserent.

Reacties

Reacties

Mien

Wel lekker dat je kan doen wat je wil en niet op de klok hoef te kijken. Vervelend dat je wat wil kopen en dat het er niet is ja wij zijn wel verwend met de boodschappen. Geniet van de avond.wij wensen jullie morgen een goede reis welterusten slaap lekker.was een leuke video van guus met dat handje gedag zeggen

Eva

Heerlijk, gewoon lekker genieten van de dag! Goede reis morgen en slaap lekker nu!

Lidy Vrooland

Hoi globetrotters,

Fijn dat Herman weer opknapt en jullie je reis kunnen vervolgen.
Geniet van deze "vrijheid en de rust in de natuur.
Groetjes, Bert en Lidy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!