2024lambermont.reismee.nl

Dag 5. Treurdorpen

De dag begon met wind en regen, dus bleven wij lekker tot na tienen in bed met een boek. De koorts van Herman is weg. 36,8 was de temp vanmorgen, nu nog dat akelige gehoest zien kwijt te raken.

Tijdens het ontbijt hebben we de eerste envelop van Yvon, Hendri, Anika en Nils geopend. Voor ons feest kregen een grote map met enveloppen met n datum er op + een autootje met caravan. In de enveloppe zat geld om gezellig samen te lunchen. Als Herman zijn smaak weer helemaal goed is, ga ik daar wat leuks mee doen.

De temperatuur was 12 graden vanmorgen, niet echt een zomergevoel dus. Herman lag om 12 uur al weer te pitten, hij zal het nodig hebben. Zo rond 3 uur waren we allebei gaar van het zitten, dit ondanks al mijn Baas-taakjes. Ik ga ze nog missen straks😅.

Hetman stelde voor even naar het tankstation verderop te rijden(30 km). Via de toeristische route. Dan kom je dus door dorpjes waarvan je je afvraagt of ze hebben meegedaan met " wie bouwt het lelijkste dorp in Frankrijk". Niet te filmen wat een treurnis. Je gaat spontaan de polonaise lopen in zo'n dorp om er nog enige vrolijkheid aan te geven.

Toen we om 4 uur terugkwamen was de temperatuur hier ineens 19 graden. Ik ben snel gaan douchen en toen hebben we nog n tijdje buiten gezeten. Na het eten heb ik weer braaf alle Baas-taakjes gedaan en nu laat ik mijn blaffertje nog even uit voor we straks naar Lakenstraatje gaan.






Reacties

Reacties

Mien

Leuk verhaal zeker van de enveloppe heel leuk idee maar jullie zijn er wel even uit geweest alleen werd je daar niet vrolijk van als het maar goed gaat met Herman dan komen ook de leuke dorpjes er ook weer slaap.lekker

Eva

Jullie maken gewoon van elke dag een bijzondere daag, een kunst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!