2024lambermont.reismee.nl

Dag 4. Baas Blaf

Vandaag wederom een campingdagje. Gisterenavond was Herman zijn temp. nog 38,2, vanmorgen 37,5. Ofwel: er zit schot in. Na het ontbijt al mijn Baas-taakjes gedaan en toen zijn we naar de Carrefour 4 km verderop gereden. Ik wist 't meteen weer: in Holland hebben we veel keuze in groenten. In mooie groenten ! Na de boodschappen koffie gedronken, geluncht en.......al mijn moed bij elkaar gepakt om onder de douche te stappen en mijn haren te wassen.

We zitten hier op een naturistencamping en in de wasruimte zit een slak. De eerste dag dat we hier zaten zag ik hem nog voor portier aan, een naaktslak uiteraard, maar inmiddels heeft hij de doucheruimte weten te bereiken. Het beestje wil natuurlijk ook wel eens van zijn slijm worden verlost. Enfin, na het douchen voelde ik me reuze heldhaftig. Er staat hier n harde wind, en ik vermoed dat het niet boven de 16 graden uitkwam vandaag tussen de buien door.

Herman en ik hadden het op enig moment over gelijkwaardigheid van man en vrouw binnen een relatie. Herman stelde dat in een relatie de een niet ondergeschikt moest zijn aan de ander. Dat wij gelijk zijn aan elkaar, maar( jazeker, er kwam een MAAR!) ik duidelijk de baas was in onze relatie! Ik was, zoal het een ondergeschikte betaamt, sprakeloos. Waarna hij zei:" ja, want jij verricht alle Baas-taakjes"!

Baas Koken heeft vanavond een vegan maaltijdsoep op tafel gezet, de Baas-taakjes weer gedaan en hoopt dat het hoesten gaat afnemen. Want ik Baas wat af, maar Herman is absoluut Baas Blaf.



Reacties

Reacties

Tanja

Mijn moeder zij vroeger altijd, ja je vader is het hoofd in huis maar ik ben het nekje, als het nekje draait dan draait het hoofdje mee. 🤣

Eva

Een dagje bazen is ook leuk toch?

Mien

Het is geen leuk begin voor jullie vakantie maar dat heb je niet in de hand ik weet zeker dat herman ook van baalt maar je gezondheid is het belangrijkste het voordeel dat je baas mag zijn

Loes

Nou Herman, had je nog niet genoeg belangstelling gehad met jullie feest?
Gelukkig dat je langzamerhand weer opknapt. Beterschap en Baas Marieke geniet van je macht! Kan je straks weer uit handen geven.
Alle gekheid op een stokje, zorg goed voor elkaar en heerlijk genieten!😘

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!