2024lambermont.reismee.nl

Dag 3. Baas Alles

De ziekenboeg.

Vannacht goed geslapen. Geen last gehad van blaffende honden! Dat zal voornamelijk aan mijn doofheid te danken zijn geweest, want Herman is regelmatig wakker geweest.

Ik ben om half 9 opgestaan en de hele dag Baas Pleelegen, Baas Watertank vullen,Baas vuilnis wegbrengen en alle ander Baasklusjes die je kunt verzinnen geweest. Herman hoest behoorlijk en dan druk ik me netjes uit. Hij is er doodmoe van en door en door gaar.

Gisterenavond had Herman bijna 39 gr koorts.Vanmorgen was de temperatuur bij het wakker worden reeds 38 gr. maar de medicijnen doen hun werk. Gevolg was dat de temperatuur zakte en vanmiddag 37,8 was. Aangezien hij niet meer wist hoe hij liggen of zitten moest heb ik voorgesteld de polonaise te lopen. Een vreugdevolle gebeurtenis beurt mensen vaak op. Echter, de polonaise werd ingeruild boor n wandelingetje over de camping en daarna zijn we in het zonnetje buiten gaan zitten . Want ja, wij HADDEN hier zon.

Na het eten mocht ik weer even " Baas Alles" zijn en nu hebben we net n kop thee en een stuk wortelcake van Lieke op. Lieke, we zijn er niet echt zeker van dat we de cake lekker vinden. Daarvoor moeten we nog minstens twee cakes wegeten. Dus bak er een paar voor als we thuiskomen, dan geven we daarna onze mening🤣.

En ....het regent. Zo gezellig. Knus in ons huisje uitkijkend op het minuscule tentje van dat jonge motorstel naast ons dat wilde gaan koken....🙈

Reacties

Reacties

Eva

Dat was gewoon weer een super gezellige dag, en dat gaat met Herman helemaal goedkomen!

Mien

Je mag baas spelen voor allemaal klusjes en zo te lezen gaat het je goed af.welterusten morgen weer wat beter met herman

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!