2024lambermont.reismee.nl

De eerste dag

Dit was vandaag onze eerste dag. In tegenstelling tot voorgaande jaren was het weer deze keer niet (te) warm. Eigenlijk was het best wel lekker. Je kon een heleboel dingen doen maar warm kreeg je het er nauwelijks van. Aangenaam dus. En die paar druppels waren niet zo erg. Om 8 uur kwamen Bas en Guus al even langs om ons gedag te zeggen. Ergens om kwart over 10 waren we volledig ingepakt en klaar om te vertrekken. Op het laatste moment kwam Viviane samen met Milou nog langs om ons uit te zwaaien, tezamen met buurman Wim. Heel gezellig! De reis verliep voorspoedig. Geen opstoppingen, geen omleidingen, alleen helaas wel door hobbelig België. Tjongejonge, wat hebben we in Nederland toch mooie wegen. Ook het weer viel erg mee. Niks geen regen. We zijn 2 keer gestopt om koffie te drinken, die Marieke natuurlijk lekker thuis zelf had gemaakt.

Richting de eindbestemming begon het wel wat te druppelen, maar daar bleef het ook bij. Op de camping aangekomen bleek die bijna geheel leeg te zijn. Dat wil zeggen dat er wel de nodige huisjes stonden, maar ik heb maar iets van 6 mensen kunnen tellen. Heerlijk rustig dus. Het is hier wel fris. Iets van 13 graden. Dus lekker buiten zitten is er even niet bij. Maar goed, we genieten van de rust! Caravan was zo geplaatst. Geen luifel deze keer. Dus morgen ook weer snel opgeruimd. Het is wel jammer dat Herman snip en snipverkouden is met keelpijn en hoesten. Hopelijk morgen weer wat beter. ‘s Avonds gewoon binnen gegeten en lekker boek gelezen en gehaakt.

Mien

Wat fijn dat alles goed is verlopen wel vervelend dat herman verkouden is maar met een goede verpleegster komt het allemaal goed welterusten en slaap lekker

Eva

Gaat vanzelf weer over, gewoon lekker genieten!

Marjan

Hopelijk snel weer helemaal hersteld, Herman! Behouden vaart!

Jan

Fijn dat de eerste bestemming bereikt is en dat Herman ondanks de fysieke ongemakken de hele handel veilig door België heeft weten te loodsen.

Alie

Eindelijk vandaag ingestapt om jullie verhalen te horen.
Heb ik ff wat te doen.